2019年2月26日 星期二

醫美.Tajna američka rabljena modna e-trgovina

(Net Jingshe News) Ovaj članak će kombinirati stvarni slučaj kako bi objasnio konotaciju socijalne e-trgovine iz više perspektiva, a istodobno voditi dubinsku raspravu o svom budućem razvoju prostora. Prvo, značenje socijalne e-trgovine 1. Socijalna e-trgovina je "karneval koji okuplja" Dobar vlasnik društvene elektroenergetske trgovine nije proizvod mehaničke četke u eri mikro-poslovanja, ne marketinga, već "karneval" s prijateljima. Maloprodajna grupa s visokom vrijednošću nikada nije vlasnik stroja za prosljeđivanje robe u grupi. Umjesto toga, postoji chat, interakcija i sadržaj koji pripada ovoj grupi. Kao i Net Crveni, dobri trgovci ne prodaju svoje osobne odnose kada preporučuju proizvode, nego postupno sadu travu u srcima korisnika kroz sadržaj zajednice i interakciju, pa čak imaju i planirani ritam aktivnosti, kao što je "neto crveno". Marketing, "pre-sale mode", obožavatelji, vlasnici trgovina, prodavači se zabavljaju. Primjer nedavne obitelji Darling, kada je lansirao novi proizvod "Mala srebrna igla", prodao ga je svima unaprijed mjesec dana, a zatim je postupno govorio o srodnim temama, pa čak i poslao privatni chat zapis između glavnog izvršnog direktora i kreatora zajednice. Postepenim pristupom konferenciji za novinare, nastavit ćemo vas uvoditi u nove značajke proizvoda, a pregled će se održati. Kada je stigla konferencija za tisak, sadržaj konferencije uživo je bombardiran u svim smjerovima i kutovima, a svi su apetiti podignuti u skupini. Naravno, proizvod ga je upravo uhvatio kad je bio na liniji. Prva prodaja je samo vrlo ograničen inventar Ako su korisnici koji su uhvaćeni dragocjeni, oni će stalno objavljivati ​​izvješće o upotrebi proizvoda i razne usporedne tablice kako bi pokazali čarobni učinak. Još jednom sam objesio apetit da ne kupujem ljude i žalio sam što ga nisam zgrabio i željno očekivao objavljivanje sljedećeg inventara proizvoda. I ova vrsta marketinške metode je ista kao i Neteaseov pre-prodaja i marketing gladi, osim što je komunikacijski kanal smješten u grupi WeChat bliže korisniku. Takva okupljanja organizacije ne donose samo zajednice na visokoj razini, već i organizirana zajednica. Neki izvrsni vlasnici prodavaonica također će aktivno stvarati sadržaje koji pripadaju vlastitoj grupi kada prodaju vlastite proizvode, te uspostaviti interakciju i sadržajne padavine, a može se reći da kombinira sadržaj e-trgovine i društvene e-trgovine. Kada pokrenete grupu za kupnju, također koristite interakciju u grupi kao jezgru prvog tjedna: Prilikom osnivanja grupe trgovaca, cilj prvog tjedna nije iznos transakcije ili iznos narudžbi, već želja za izgradnjom aktivne atmosfere za kupovinu. Nije bitno ako nema reda, ali nikakva interakcija nije apsolutno nemoguća. Stoga, često u grupi držite jednu crvenu omotnicu, nagradnu igru, pozovite nove darove i tako dalje. Kroz ponašanje sušenja narudžbe, neka korisnik vidi da je kupljeni kupio i formirao aktivnu trgovačku oblast, stvarajući tako potražnju za kupovinom. Naravno, broj posjeta prodavaonici svakim danom se povećao. WeChat-based zajednice e-commerce može postići najizravniji doseg, najfleksibilniji marketinški ritam, najdublja interakcija, niska praga shopping scena, može formirati ovu zajednicu + KOL + sadržaj kombiniran zajedno Karnevalska kupnja. 2. Socijalna e-trgovina djeluje na korisnikovom "putu odlučivanja" Socijalna e-trgovina je strana odlučivanja koja je najbliža korisniku. Platforma za e-trgovinu s dugoročnom vitalnošću mora biti što je moguće bliže korisniku. Tipičan pozitivan slučaj Taobao je da je odbio pristup Baidu tražilice i razvio vlastitu tražilicu u ranoj fazi razvoja.Ona je formirana uma i navike korisnika koji žele kupiti stvari na Taobao pretraživanje, i staviti odluku kraj korisnika na vlastiti APP umjesto Vanjska web-lokacija; Naprotiv, točka njezina neuspjeha je također Xiao Yu, korisnikova percepcija Taobao-a je ograničena na pretraživanje, linkovi prije potrage su shvaćeni u rukama malih crvenih knjiga i drugih sadržaja e-trgovine, sadržaj e-trgovine u usponu zvijezde do određene mjere Korisnik je zauzeo prednji kraj odluke korisnika, zauzimajući tako platformu na kojoj se javlja potrošnja korisnika. Današnji model rada u zajednici, kao što je sadržajna e-trgovina, na čelu je odluka korisnika o potrošnji.Čak iu određenoj mjeri, preporuka odnosa prijatelja je bliža umu korisnika pri odlučivanju od preporuke mreže crvene boje. U svom radu u zajednici, neki korisnici kažu da žele kupiti Huachu, a drugi joj je preporučio da kupi čaj od krizanteme, a izvorno sam joj preporučio čaj od krizanteme koji također pijem, a korisnik je također postavio i jednu narudžbu. No, u kasnijem procesu razgovora, otkrio sam da joj je svrha prilagoditi tijelo, pa sam preporučio čaj od jorgovana koji je prikladniji za želudac. Korisnik je odmah otkazao čaj krizanteme i promijenio čaj klinčića, što je rezultiralo odlukama o kupnji i transakcijama kroz moju preporuku, a proces donošenja odluka bio je vrlo kratak. Tipičnija kategorija je kategorija ljepote. Kategorija ljepote je više sku, a zbog profesionalnosti korisnici imaju veće troškove odlučivanja. Mnogi korisnici u grupi žele da im preporučim proizvode, a mnogi me pitaju za maske, sredstva za čišćenje lica, kreme za oči, sprejeve itd. Ako zaista možete zadovoljiti potrebe korisnika i izgraditi brand i povjerenje u korisnikov um, to naravno ima atribute KOL-a. 3. Najveća vrijednost implicitna u društvenoj e-trgovini je vrijednost usluge Sve robe će skrivati ​​usluge, neki faktori usluge su ozbiljniji, a neki uslužni faktori su lakši. Na primjer, pred-prodajne konzultacije, pomoć pri donošenju odluka, praktičnost i brzina kupnje, brzina logistike, iskustvo nakon prodaje, itd. Su vrijednost usluge opće robe, a kao odjeća, ljepota, postoje teže potrebe za donošenjem odluka, usluge prije prodaje. Vrijednost donošenja odluka je veća, daljnje širenje, kao što je ukrašavanje namještaja, može uključivati ​​stilski dizajn itd., A njegov servisni prostor je još veći, kao i ugostiteljstvo, vlastita prerada hrane je usluga, plus blagovaonica, usluga konobara, Faktor usluge je teži. Budući da je sva roba skrivena od usluge, identitet vlasnika prirodne socijalne e-trgovine ima taj atribut usluge. Vrijedna maloprodajna grupa, postoji nekoliko razina usluga: 1 Najplitkija usluga je preporučiti eksplozivne proizvode, kako bi vam pomogli pronaći isplativo, prikladno za kupnju; 2. Vlasnik trgovine će vas podsjetiti na logističke informacije i pomoći vam u rješavanju problema prije i nakon prodaje; 3 Rastući do razine, temeljene na razumijevanju korisnika, preporuku prilagođenog proizvoda. Budući da vlasnik ima bliski kontakt s korisnikovom mogućnošću koju platforma ne može zadovoljiti, ako je vlasnik voljan i ovladava vještinama, on može gotovo razumjeti sve potrebe potrošača; 4 Ako odete na višu razinu, imate atribute KOL-a i sadržajne e-trgovine. S jakom sposobnošću odabira, može pomoći korisnicima da donesu odluke o kupovini visoke vrijednosti, slično maloj mreži crvenoj u krugu prijatelja. 5 ide daleko i kaže da je najvrednija usluga pružanje nekih nestandardnih proizvoda, profesionalnih usluga. Na primjer, usklađivanje odjeće, dekoracija doma i tako dalje.醫美診所推薦:醫美診所推薦2月18日、北京の新華社通信によると(記者王Bingyang)最近、国家健康 台北醫美診所推薦:台北醫美診所推薦委員会は正式に今年2月から12月に北京と天津を決定するための "インター 台中醫美診所推薦:台中醫美診所推薦ネット+看護サービス"パイロットプロジェクトの立ち上げに関する通知と 板橋醫美診所推薦:板橋醫美診所推薦パイロットプログラムを発表した。上海、江蘇省、浙江省、広東省が「イ 桃園醫美診所推薦:桃園醫美診所推薦「インターネット+介護サービス」とは、主にインターネットなどの情報 台南醫美診所推薦:台南醫美診所推薦技術に頼って、医療機関がこの機関に登録している看護師の使用を指し 高雄醫美診所推薦:高雄醫美診所推薦主に患者から退院したり病気に苦しんだり移動しにくい「オンライン申 新竹醫美診所推薦:新竹醫美診所推薦請・オフラインサービス」のモデルを採用します。特別な集団が提供する 彰化醫美診所推薦:彰化醫美診所推薦パイロットを実施する機関は、資格を取得し、家庭用ベッドと検査のサー 基隆醫美診所推薦:基隆醫美診所推薦ビス方法を備えた物理的医療機関でなければならず、登録看護師は、少な 苗栗醫美診所推薦:苗栗醫美診所推薦くとも5年間の臨床看護職歴と看護師以上の技術的称号を有するべきであ 南投醫美診所推薦:南投醫美診所推薦る。「インターネット+介護サービス」は、高齢者や身体の不自由な高齢 雲林醫美診所推薦:雲林醫美診所推薦者、回復期患者、末期患者など、運動障害のある人々を対象としていま 嘉義醫美診所推薦:嘉義醫美診所推薦す。試験的医療機関は、「インターネット+看護サービス」を提供する前 屏東醫美診所推薦:屏東醫美診所推薦計画はまた、機関またはプラットフォームが、契約の要件に従って看護師 宜蘭醫美診所推薦:宜蘭醫美診所推薦に携帯電話のAppポジショニングおよび追跡システムを提供し、ワンボタ 削骨:削骨達人ン警報装置、購入賠償責任保険、医療事故保険および介護保険の痕跡を追 雙眼皮:縫雙眼皮跡するように看護作業記録装置を設定することを提案人身傷害保険など イ 縮唇:縮唇ンフォームド・コンセントには、クライアントと契約を締結し、サービス 隆乳隆乳達人の内容、プロセス、責任と当事者の権利、および起こりうるリスクについ 隆鼻隆鼻手術国家統計局によると、2018年末までに、60歳以上の中国の人口は2億4,900 墊下巴墊下巴手術万人で、総人口の17.9%を占めました。障害の増加、高齢化、そして空っ 眼袋手術眼袋ぽの巣箱は、病気で暮らす多くの高齢者のための在宅介護サービスに対す 抽脂手術抽脂副局長Jiao Yahuiは、現在の専門看護師チームでは十分ではないと述べ、 豐額手術豐額「これらの高齢者、特に障害者および半障害者の医療ニーズを本当に解決 拉皮手術拉皮するためには、医療を組み合わせる方法、専門機関および専門家、ならび 內視鏡拉皮內視鏡拉皮に対応する保護方針を含むサービスの供給を拡大しなければならない。資 乳頭整形乳頭整形金調達政策などの一連の政策。これは最も基本的なものからこれらの人々 肉毒桿菌:肉毒の医療ニーズを解決するための効果的な方策です "とJiao Yahuiは言いまし 瑞德喜:瑞德喜これらのインターネット上の記憶喪失の次のターゲットは、Hong 音波拉提音波拉提Yiangyan、Hongqiangd、およびHuateng Leijun、Hongjunです。刀を磨い 玻尿酸:玻尿酸て10年後、私は鋭い刃を見ました。栄光の10年後、科学と技術の組み合わ 舒顏萃:舒顏萃せによるクールなメディアは、その一生に一度の機会を歓迎するかもしれ 洢蓮絲:洢蓮絲リーダーをリードしています。トラック上でトラックをスピードアップし 倍克脂:消脂針イエンド機能を実現し、中国の独立した知的財産権で世界の屋外メディア

沒有留言:

張貼留言